Algemene vragen

Stuur een e-mail naar:
info@wallgrind.nl

Supportvragen

Stuur een e-mail naar:
info@wallgrind.nl

Bedrijfsgegevens

KVK: 66814790
BTW: NL001900037B64

Stuur ons een appje

Stuur ons een bericht

Wij reageren altijd binnen een tijdsbestek van 2 uur op service gerelateerde vragen.

Vragen en antwoorden

Raadpleeg onze netwerk status pagina via het controlepaneel om te kijken of er een storing bekend is. Mocht dit het geval zijn dan vragen wij je de voortgang van de storing via het ticket systeem na te vragen. Neem a.u.b geen telefonisch contact met ons op. Zo kunnen onze medewerkers zich op de storing richten.

Door naar ons controlepaneel te gaan kan je na het inloggen een ticket aanmaken. We kunnen je het beste helpen als je bent inlogt op ons controlepaneel, hierdoor kun je gemakkelijk het gewenste product kiezen waar voor je een ticket wilt aanmaken.
Zeg de domeinnaam op bij je huidige provider en vraag daar de autorisatiecode of het token op die je nodig hebt voor de verhuizing. Verhuis daarna eenvoudig jouw domeinnaam met huidige website of webshop naar ons platform.

Je kunt na je bestelling altijd je pakket nog aanpassen naar een groter pakket. Dit doe je eenvoudig via ons controlepaneel.

Je hebt de mogelijkheid te betalen met iDEAL, Credit Card, Automatische incasso of met een bank overboeking. Je kunt ook bij de eerste bestelling kiezen voor automatische incasso, je betaald het eerste factuur gemakkelijk via iDEAL zodat we je rekeningnummer kunnen verifiëren. Dit doen we om fraude te voorkomen.